piątek, 29 października 2010

Słowo wyjaśnienia

Ostatnio postanowiłem, że stworzę źródła pasywnego dochodu. Wiele jest możliwości, ja zdecydowałem, że wykorzystam do tego celu Internet.
Strona internetowa, raz przygotowana i wysłana na serwer, może przynosić dochód cały czas, nawet wtedy, kiedy ja popijam chłodne piwko. Mam kilka pomysłów na strony WWW, niektóre już przemyślane, inne pomysły dopiero kiełkują. Wiele rodzi się z nienacka, zapisywałem je w notesie.

Teraz, po pewnym czasie widzę, że jest to rozwiązanie mało wygodne. Dopiski, poprawki stają się nie lada wyzwaniem, a rzecież chodzi o to, żeby zanotować i lecieć dalej z robotą. Czas wszystkie dane przenieść na komputer. I tu wpadłem na pomysł, aby wykorzystać bloggera.
Wszystkie mniej ważne pomysły, nieuczesane przemyślenia wylądują w tym miejscu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz